Thailand here we come



Kommentarer
Postat av: Avis Madde

VAD ÄR DET JAG LÄSER???? förstår du hur AVIS jag blir nu eller!!!Tror du måste ta bort detta inlägg och skriva att ni ska till typ kalla norge eller nåt. Ja så måste du göra, annars vet jag inte vad jag tar mig till haha. Fy fasen vad rätt av er att bara dra iväg! Tråkigt att man e på smällen och pank, annars hade jag lätt hängt på haha! Vad är det för jobbintervju? Måste nog slå en pling i veckan så jag får lite uppdatering :) SOLA ÅT MIG MED!!!!!!!

2010-01-26 @ 11:51:37
URL: http://maddeengstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag skulle inte åka till Thailand bara för en vecka..man behöver så mycket mer tid när man är där..jag skulle hellre tipsa nåt närmare ställe :)

2010-01-26 @ 17:11:16
Postat av: Anonym

JAG SKULLE GÄRNA ÅKA MINDRE ÄN EN VECKA om jag bara fick......följa dig,,,Tittar precis ut i SNÖSTORM och ja åk ocg sola bara gör det...Älskar dig MAMI

2010-01-27 @ 11:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback