Ångest



Kommentarer
Postat av: Fia

lugn, vännen, lugn. sakta ner och låt allt ta sin tid så vet du när du ska åka :), no pressure! glöm inte att det är för din egen skulle du åker, så strunta i vad alla andra tycker. bryr dom sig om nåt sånt är dom bara vundsjuka.. du kommer att komma iväg så småningom när allt känns rätt! det vet jag :)

2009-11-16 @ 01:09:40
URL: http://johnssonsofia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kimmen. Den ENDA VIKTIGA personen i ditt liv är DDDUUU. och när du känner saker,,,så måste du ta det på riktigt.....för vems skull ska du åka, för att få tyst på alla eller????? sen är det väl bara så att inte förrän man är DÄR då blir det verkligt och så....Sen tror jag att du idag har mognat betydligt och inte tvärtom,,,när du först tog beslut att åka var det för att mogna,,,,du behöver inte åka bort för astt göra det. En så STOR sak som att åka och vara borta länge kräver att man verkligen känner att det är rätt..eller hur. Att sen DELA äventyret med någon tror jag skulle kännas bra.....åtminstone första gången man drar iväg.... Du bestämmer hur DU gör. och vi ALLA runt dig vill bara att du SKA MÅ BRA...och det tror jag att du gör mest HEMMA JUST NU........ÄLSKAR DIG.....MAMI

2009-11-16 @ 10:37:17
Postat av: Iiiisssis

Instämmer med sofia och mammi :d

2009-11-16 @ 15:59:22
Postat av: Anonym

Septemberprinsessa (Peter Lemarc). Du min egen. Jag blir glad....jätteglad..om du åker senare....



Älskar dig



Pappa

2009-11-16 @ 16:52:47
Postat av: Anonym

Septemberprinsessa (Peter Lemarc). Du min egen. Jag blir glad....jätteglad..om du åker senare....



Älskar dig



Pappa

2009-11-16 @ 16:55:35
Postat av: Angelica

Hej,

Jag ville bara skriva en kommentar då jag känner igen mig. När jag bokade min resa kändes det bra. Tills alla började säga allt som "kunde" hända där ute. Jag grinade nästan då jag åkte för alla hade övertygat mig att jag skulle bli rånad och våldtagen. Jag är så förbannat glad att jag åkte för alla där hemma var bara rädda för att de inte hade en aning om hur det verkligen är.



Känner du däremot själv att du inte längre känner för att åka ska du självklart stanna hemma. Försök att känna efter vad DU vill och lyssna inte på alla "tänk om du råkar ut för..".



Jag bor här i Filippinerna nu så du är mer än välkommen att hälsa på. Du kanske vill komma hit en sväng så att du hinner känna efter om du vill åka vidare eller om det känns bra att åka hem igen.



Men det skulle vara jätteroligt om du kom hit.

Lycka till nu och hör av dig!

2009-11-19 @ 16:16:59
URL: http://angelicalodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback