Glass, glass, glass i stora lass, lass lass...



Kommentarer
Postat av: lina

haa jo det gick bra, fick backa driven hela natten ;) slapp alla fyllon på så vis! nu är jag däremot halvdöd, fick en chock när jag såg mitt schema för juni, typ 5 pass i veckan, 4 av dom nattpass, Max är min död!

2008-05-25 @ 07:11:37
URL: http://linasofiaa.blogg.se/
Postat av: leia

jag lyckas ju ta mig tusan aldrig att äta den glassen. Tror att det kommer vara min framtida favorit och jag har sagt till mig själv (och sambon) att jag ska köpa den nästa gång det blir fint väder.....har sagt det några ggr nu....men den finns ju aldrig. Bara de andra smakerna och det är ju inte dem jag vill testa:(



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback