Bra kim!



Kommentarer
Postat av: Madde

Håller tummarna för dig att du slipper borrningen! såg precis att jag hade ett missat samtal från tandläkaren jag med. min mage frös till is! usch usch! Hoppas du överlevt både tandläkare och övningskörning så höres vi nåt. hoppas du hade en trevlig midsommar :) kram

2008-06-23 @ 16:21:52
Postat av: Madde

hej kimmen.. tänkte bara säga att jag fortfarande e grymt sugen på en sommar design på min blogg :P hihi ifall du glömt det tänkte jag ;) hoppas allt e bra och att du klarade dig utan borr!!! kram

2008-06-24 @ 14:48:26
Postat av: Manlee

2008-06-24 @ 16:15:35
Postat av: Manlee

Hej!

TACK för att du kan hjälpa mig med min design! Men

kan jag skjuta upp det lite så att du kan göra den senare för jag åker nämligen till Sicilien och vill ta foton där!

2008-06-24 @ 16:17:01
URL: http://manlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback